NOVA NOLINE bifokaalsed prilliklaasid

Uudisena on välja töötatud ilma nähtava segmendi jooneta ja digitaalse pinnatöötlusega bifokaalsed prilliklaasid NOVA NOLINE. Nähtava jooneta bifokaalsed prilliklaasid sobivad neile, kes armastavad bifokaalsete prilliklaaside laia vaatevälja mugavust, kuid kes sooviksid, et segmendi joon ümbritsevate inimeste tähelepanu ei pälviks.

Töökeskkonda sobituvad prilliklaasid

Laiendatud nägemisväljaga prilliklaasid on loodud spetsialistidele, kellel on tarvis prille lähedale vaatamiseks, kuid kes peavad nägema ka pisut kaugemale kui tavapärane lugemiskaugus. 40-ndates eluaastates kujuneb paljudel inimestel välja ealine kaugnägevus ja silmad kaotavad võime vajaliku täpsusega eri kaugustele fokuseerida.

Cerruti 1881 brändi lugu

Cerruti brändi iseloomustab elegantsus, võlu, samas jõulisus ja maskuliinsus. Nino Cerruti looming on klassikaline, isikupärase lähenemisega, kus rätsepatöö ühendatakse igapäevasega, Itaalia käsitöömeisterlikkus prantslasliku glamuuriga. 

Trendispikker: mis on moes kevad-suvi 2016

Kevad-suvi 2016 moe märksõnadeks saavad olema värvid: nii pastelsed ja maalähedased toonid kui ka ootamatud erksad värvikombinatsioonid. Moes on endiselt suured prilliraamid, kuid tooni annavad ka ümmargused ning piloodi-tüüpi prilliraamid ja päikeseprillid. Tutvu uute trendidega lähemalt nii sõnas kui pildis.

Kenzo - brändi lugu

Kenzo on Prantsuse luksuskaupade moemaja, mis loodi 1970.a. jaapanlasest disaineri Kenzo Takada poolt, kes sai tuntuks selle poolest, et sulandas Aasia ning Jaapani mõjutused  euroopaliku kõrgmoe asjatundlikkusega.

 

Sonia Rykiel - brändi lugu

Sonia Rykiel sündis 25.05.1930.a. Pariisi eeslinnas viielapselise pere vanima tütrena venelannast ema ja rumeenlasest isa peres. 17-aastasena alustas ta oma karjääri vitriinakende dekoreerijana. 1953.a. abiellus rõivabutiigi omaniku Sam Rykieliga.

Tooted 61 kuni 70 koguarvust 91

lehekülje kohta
Lehekülg:
  1. 1
  2. ...
  3. 5
  4. 6
  5. 7
  6. 8
  7. 9
  8. 10