Brändi kontseptsiooniks on traditsioonilisus, omapära ja loovus.
Balmain on Prantsuse kõrgmoe bränd, millele pani 1945. aastal aluse Pierre Balmain. 1947. aastal lisandusid parfüümid ning naiste parfüümi „Vent vert“ saatis esimene edulugu. Samal aastal esitleti ka esimest kõrgmoe kollektsiooni "Jolie Madame". 1960-70-ndatel sai "Jolie Madame" kollektsioonist Euroopa ja Hollywoodi staaride lemmikstiil.
Vaata prilliraame lähemalt siit.
Nägemine on inimesele väga oluline. Eriti hoolikas tuleb olla laste nägemise kontrollimisel, kuna lapsed üldjuhul ei tunneta oma nägemise halvenemist.
Satin+UV on uuenduslik peegeldumisvastane pinnakate veelgi parema UV-kaitsega.
Uudisena on turule jõudnud rohelist tooni isetumenevad prilliklaasid.
Transitions VII prilliläätsedel on nüüd lisaks hallile ja pruunile värvile olemas ka roheline toon-Crizal® Transitions® Signature™ VII Graphite Green.
Norman-Optika pakub väga hea hinna ja kvaliteedi suhtega prilliklaase.
Peegelklaasiga päikeseprilliklaasidel on klaasi välispinnal kate, mis annab neile peegli ilme.
See, millist värvi klaasid on päikeseprillidel sportimiseks sobivaimad, sõltub konkreetsetest keskkonna- ja valgustingimustest, mida sinu spordialaga tegelemise juures esineb kõige rohkem. Näiteks päikeseprillide klaaside värv, mis on sobivaim päikeselisel päeval võrkpalli mängides on pilvisel päeval golfi mängimiseks liiga tume.
Kui on olemas veel üks asi, mille poolest muusik Elton John on tuntud, siis on see kindlasti tema muljetavaldav kollektsioon suurtest ja ekstsentrilistest prillidest (ja seda ehk teinekord rohkemgi kui tema laulmine). See superstaar on oma prillidesse kiindunud isegi nii palju, et kuulujutud räägivad seigast, kus ta olevat oma ümbermaailmaturnee raames Brasiilias nõudnud oma prillidele lausa eraldi hotellituba.
Paljud inimesed kannavad prille mitte ainult meditsiinilistel põhjustel. Ka paljud täiesti korras silmanägemisega inimesed on leidnud prillides hoopiski moeka stiiliaksessuaari, mille erinevates värvides erinevaid mudeleid saab edukalt ära kasutada oma välimuse rõhutamiseks.