Üld- ja ostutingimused

Üldtingimused

1.1. Norman-Optika e-pood müüb Optika OÜ-le kuuluvates kauplustes müüdavaid tooteid.

1.2. Tingimused kehtivad õigussuhetele, mis tekivad kliendi (edaspidi Klient) ja internetiaadressil www.normanoptika.ee asuva ostukeskkonna (edaspidi E-pood) omaniku OÜ Optika (edaspidi Müüja) vahel seoses E-poest toodete ostmisega.  Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad E-poest toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.

1.3. Müüja andmed: Optika OÜ, Karja 7, 90502 Haapsalu, Eesti. Reg. nr. 12065186. KMRK nr EE101432878

Hinnad

2.1 Kõik E-poes kuvatavad hinnad on esitatud eurodes ja sisaldavad käibemaksu.

Tooted

3.1. E-poes kuvatavad tooted on reeglina laos olemas. Nimetatud toodete saadavust ei tagata, kuna see võib olla ekslik seoses võimalike tehniliste probleemidega E-poe programmides.

3.2. Juhul, kui Klient esitab tellimuse, kuid ilmneb, et antud Toode laost puudub , ei ole E-poel võimalik antud tellimust täita. Sellisel juhul kontakteerub E-poe töötaja Kliendiga ja pakub välja asendustoote, võimaliku uue kohaletoimetamise aja või tagastab Kliendile ostusumma hiljemalt 14 päeva jooksul.

3.3. E-poes kuvatavad fotod toodetest on illustratiivse tähendusega ning võivad vähesel määral erineda Toote tegelikust väljanägemisest.


Ostu sooritamine

4.1. Klient kohustub tellimuse vormistamisel esitama tellimuse täitmiseks vajalikud ja tõesed andmed.

4.2 Enne tellimuse vormistamist on soovitatav tutvuda tellimisjuhistega ja prilliraamide valimisega e-poes.

4.3. Müüja ei vastuta tellimuse täitmisel Kliendi poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tingitud vigade eest.


Makseviisid

5.1. Tellimuste eest saab turvaliselt tasuda Eesti pangalinkide abil: Swedbank, LHV Pank. Ja krediitkaardiga ning PayPal kontolt.

5.2. Makse teostamine toimub väljaspool E-poe keskkonda vastava panga või teenusepakkuja turvalises maksekeskkonnas.

5.3. Müüjal puudub ligipääs Kliendi pangaandmetele.


6. Kohaletoimetamine

6.1. Kliendil on võimalik valida erinevate toote kohaletoimetamise viiside vahel. Toote kohalejõudmine sõltub Kliendi poolt valitud postiteenusest ja sõltuvalt toote tarneajast. Kohaletoimetamise viisidest ja tarneajast saab täpsema info SIIT.

6.2. Klient on kohustatud enne tellimuse vormistamist kontrollima esitatavate kontaktandmete õigsust, vältimaks viivitusi ja arusaamatusi toodete kohaletoimetamisel. Müüja ei vastuta toodete kohaletoimetamisel tekkinud viivituste ja arusaamatuste eest juhul, kui viivitus või arusaamatus on tingitud Kliendi poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsusest või  -õigsusest.


7. Toote ümbervahetamine, tagastamine ja garantii

7.1 Juhul, kui ostetud kaubal esineb puudus, siis palun pöördu esimesel võimalusel lähimasse Norman-Optika kauplusesse või saada e-kiri info@normanoptika.ee.

7.2 Müüja annab prilliraamidele ja päikeseprillidele 1-aastase garantii, prilliklaasidele on garantii 6 kuud. Garantii kehtib tootjapoolse defekti tuvastamisel. Müüja ei vastuta toote normaalse füüsilise kulumise eest tavalise kasutamise korral. Garantii kohta loe täpsemalt SIIT.

7.3. Kliendil on õigus tehingust 14 päeva jooksul taganeda ja tellitud toode ümber vahetada või tagastada. 

7.4 Prilliklaasid ei kuulu kompenseerimisele, kuna on vastavalt teie retseptile lihvitud prilliraami. See ei kehti juhul, kui on toimunud Müüja poolne paigaldusviga.

7.5. Tagastamiseks või vahetuseks tuleb saata Müüjale e-kiri info@normanoptika.ee või pöörduda sobivasse kauplusesse.

7.6. Müüja tagastab Kliendile ostusumma 14 päeva jooksul arvates Toote saabumisest E-poodi. Tagastus toimub samale arvelduskontole, millelt Klient tegi tagastatava tellimuse makse.

7.7. Ümbervahetatav või tagastatav toode ei või olla kahjustunud või kandmisjälgedega, toode peab olema originaalpakendis ja toote küljes peavad olema kõik originaaletiketid. 


8. Pretensioonide esitamise kord

8.1. Kui Klient on ostetud kaupa tavapäraselt kasutanud ja õigesti hooldanud, kuid sellel ilmneb puudus, on tal õigus esitada pretensioon kahe aasta jooksul alates ostu tegemisest. Kliendi ja Müüja vahel tekkinud erimeelsused lahendatakse läbirääkimiste teel.

8.2. Võlaõigusseaduse §-st 222 lg-s 1 sätestatust tulenevalt on Kliendil õigus Toote lepingutingimustele mittevastavuse korral nõuda Toote parandamist või asendamist. Toote lepingutingimustele mittevastavuse korral kannab Toote parandamisega või Toote asendamisega seotud kulud, eelkõige veo-, posti-, töö- ja materjalikulud, Müüja. 

8.3. Müüja ei vastuta tellitud toodete mittesihipärasest kasutamisest tekkinud kahjude eest, samuti kohaletoimetamise viivituse eest, kui see on tingitud asjaoludest, mida Müüja ei saanud mõjutada ja/või mis on tingitud temast mitteolenevast vääramatust jõust (force majeure).


9. Vastutus

9.1. Müüja ja Klient vastutavad teineteise ees käesolevate kasutustingimuste rikkumisega teisele poole tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.

9.2. Müüja vastutab Toote müügihinna ulatuses.

9.3. Klient kohustub kasutama E-poe teenust üksnes seaduse ja heade tavadega kooskõlas olevatel eesmärkidel.


10. Privaatsuspoliitika

10.1. Klient annab Müüjale selge ja teadliku nõusoleku oma isikuandmete töötlemiseks.

10.2. Müüjale teatavaks saanud isikuandmed kantakse kliendiregistrisse ja neid kasutatakse müügiteenuse osutamiseks ja Kliendile kauba pakkumiseks.

10.3 Müüja säilitab Kliendi kohta ostude sooritamise käigus Kliendi poolt sisestatud kontaktandmed ja info sooritatud ostude kohta. Seda infot käsitletakse konfidentsiaalsena ja töödeldakse kooskõlas isikuandmete kaitse seadusega. Isikuandmed, mis on vajalikud Toodete Kliendile saatmiseks, edastakse kulleriteenust osutavale ettevõttele.

10.4. Müüja võib kasutada Kliendi isikuandmeid Kliendile eripakkumiste ja kampaaniate kohta info saatmiseks e-posti teel üksnes juhul, kui Klient on andnud selleks oma nõusoleku.

10.5. Andmeside Kliendi ja pankade ning kaardimaksekeskuse vahel on krüpteeritud, mis tagab Kliendi isikuandmete ja pangaandmete turvalisuse.
Makse teostamine toimub väljaspool E-poe keskkonda, vastava panga või teenusepakkuja turvalises maksekeskkonnas. E-poel puudub ligipääs Kliendi pangaandmetele ja krediitkaardi andmetele.


11. Kasutamistingimused ja nende muutmine

11.1. E-poes registreerudes või ostu sooritades nõustub Klient E-poe kasutustingimustega ja kohustub neid täitma.

11.2. Müüja ja Kliendi vahel jõustub müügileping alates tasumisele kuuluva ostusumma laekumisest Müüja arvelduskontole.

11.3. Müüja võib muuta E-poe kasutustingimusi ja toodete hindasid. Teade muutuste kohta avaldatakse E-poe keskkonnas. Tehingule rakendatakse tehingu toimumise hetkel kehtivaid tingimusi ja hindu.


12. Muud tingimused

12.1. Kliendi ja Müüja vahel tekkinud erimeelsused lahendatakse läbirääkimiste teel. Kokkuleppe mittesaavutamise korral on Kliendil õigus pöörduda oma õiguste kaitseks Harju Maakohtusse, Tarbijakaitseametisse ja/või tarbijakaebuste komisjoni.


13. Klienditugi

13.1. Klienditoe telefon on +372 646 0128 (avatud tööpäeviti kl 10-18) ja e-posti aadress: info@normanoptika.ee